Met ingang van 1 april 2022 is het werkgeversportaal van PMA vernieuwd. Veel blijft hetzelfde, maar er is ook een aantal veranderingen. Hier vindt u de belangrijkste veranderingen.
Wijzigen bedrijfsgegevens
In het nieuwe portaal kunt u een aantal gegevens zelf toevoegen, aanpassen of verwijderen:
Afhandeling mutaties
In het oude portaal worden mutaties niet direct verwerkt. Ze komen eerst in een mutatielijst, waar ze moeten worden goedgekeurd. Deze tussenstap is er straks niet meer. In het nieuwe portaal worden mutaties namelijk direct verwerkt. U kunt bij het onderdeel ‘overzicht verwerkingen’ terugzien wat er is gebeurd (deelnemer, mutatietype, tijdstip van de mutatie).
Gebruikersbeheer
Binnenkort krijgt u een account voor het nieuwe portaal. Vanaf dat moment bepaalt u zelf wie er verder toegang krijgen. Dat kan een extra gebruiker zijn van uw eigen organisatie, maar u kunt ook een administratiekantoor autoriseren om namens u bepaalde taken uit te voeren:
Meer informatie
Voor meer informatie over het nieuwe portaal is er een korte introductie beschikbaar. Uitgebreide informatie vindt u in onze handleiding. Om in te loggen gaat u naar https://werkgever.pma-werkgevers.nl/.
Wachtwoordeisen
Het wachtwoord voor het portaal moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
- minimaal 9 tekens
- minmaal 1 getal
- minmaal 1 hoofdletter
- minimaal 1 kleine letter
- minimaal 1 ascii (uitroepteken, vraagteken e.d.)